diumenge, 10 de desembre del 2017


EL MEU NAIXEMENT

Vaig néixer el 27 de maç de 2003 a les 14:17 del mig dia, a l’ hospital Teknon, a Barcelona. Els meus pares tenien molt clar que em volien dir Aitana, ells eren d’Alacant i allà hi ha una muntanya molt famosa que es deia així, per això van decidir posar-me aquest nom. El primer dia de néixer el meu germà gran va vindre a veurem i em va portar una nina de peluix.
M’han explicat que amb tres mesos aproximadament, quan era l’hora de dinar i em donaven farinetes jo no les volia perquè veia al meu germà gran, que té tres anys més, amb dinar normal, llavors jo també volia el mateix que ell; podia estar-me el temps que fos necessari per menjar el que ell menjava, però jo no volia les farinetes i sempre les apartava.
Amb sis mesos jo ja vaig començar a nedar, anava tots els dissabtes a la piscina.
Quan tenia un any sempre que podia em dedicava a fer que parlava per el meu telèfon de joguina.
Estava a punt de fer dos anys;  jo estava a la banyera i vaig començar a saltar, ma mare em deia que em quedés quieta però jo no li feia cas i seguia saltant llavors em vaig caure de cara i em vaig trencar la dent.
Al poc temps després van néixer els meus dos altres germans. I a partir de llavors vaig deixar de ser “la petita”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada